Nový motor a 48 V technika kupé a kabrioletu Mercedes E11. November 2017

Mercedes-Benz E Cabrio 2018Novo vyvinutý štvorvalcový radový zážihový motor 1,991 litra (220 kW/299 k; 400 Nm, označenie M 264) použitý pre nový modelový rad kupé a kabrioletov Mercedes-Benz E dosahuje pri výrazne nižšej spotrebe výkon ako šesťvalec s vysokým zdvihovým objemom. Inovatívna 9-stupňová automatická prevodovka 9G-TRONIC vo vozidle podporuje dynamický, ako aj úsporný spôsob jazdy. V kombinovanom režime vykazuje nový agregát spotrebu v E 350 kupé 6,7 l/100 km a zrýchlenie z 0 na 100 km yh za 5,9 sekundy, respektíve v E 350 kabriolet spotrebu 6,8 l/100 km a zrýchlenie z 0 na 100 km h za 6,1 sekundy.

Nový motor využíva technológie ako sú twin-scroll turbodúchadlá, remeňom poháňaný štartér – generátor (EQ-Boost), ktorý zabezpečuje hybridné funkcie (vrátane rekuperácie, zvýšenia výkonu (o 10 kW/150 Nm) a kĺzania), 48 voltovú napäťovú sústavu (ponúka štvornásobne vyšší výkon ako 12-voltová), elektrické vodné čerpadlo či filter pevných častíc pre zážihové motory.

Mercedes-Benz E Cabrio 20188Popri uplatnení nového agregátu luxusné, športové autá Mercedes-Benz E najnovšie tiež rozširuje možnosti pre individuálne prispôsobenie vozidla: okrem iného pribudli nové laky a ozdobné prvky, balík Night pre kabriolet, ako aj riadenie komfortu ENERGIZING prepájajúce rôzne komfortné systémy s cieľom zvýšiť pocit pohody a výkonnosť cestujúcich. Na výber sú dokonca biele alebo čierne pochrómované kľúče od vozidla. V budúcnosti vodič navyše získa možnosť používať aj niektoré kancelárske funkcie priamo vo vozidle s prístupom k dôležitým údajom.

Novinkou v portfóliu pohonov kupé a kabrioletu Mercedes-Benz E sú aj typy E 220 d 4MATIC* (kombinovaná spotreba 4,8 l/100 km [5,1 l/100 km]; kombinované emisie CO2: 126 g/km [133 g/km]) a E 200 4MATIC* (kombinovaná spotreba 7,0 l/100 km [7,3 l/100 km]; kombinované emisie CO2 158 g/km [164 g/km].