Automobilka Jaguar mení svoje logo21. November 2024
Jaguar je v prechodnom období. Ukončuje výrobu posledných luxusných, športových automobilov vo svojej súčasnej zostave pred opätovným uvedením značky na trh a za vyššiu cenu. Prvýkrát sa na túto budúcnosť pozrieme budúci mesiac, keď automobilka predstaví koncept Design Vision, ale žiadny reset značky nie je úplný bez niektorých nových odznakov a značiek a Jaguar je pripravený nám ich ukázať vopred.
Automobilka na začiatok prepracovala skákajúci Jaguar. Vyzerá tenšie a hranatejšie ako odchádzajúca mačka. Reliéf s monogramom dokonale načrtáva novú mačku. Jaguar tiež aktualizoval scenár pre svoju slovnú značku, ktorá spája veľké a malé písmená pre “symetriu a jednoduchosť”.
Automobilka sa chce premiestniť, aby bola konkurenciou pre luxusné, športové autá Bentley a Maserati namiesto BMW a Audi, ako to robila predtým. Keďže Jaguar zdôrazňuje svoj nový prémiový status, počiatočná cena značky vyskočí na rozpätie 110 000 – 130 000 EUR.
Jaguar predviedol svoje smerovanie dizajnu zverejnením obrázkov prvého modelu v rade nových špičkových vozidiel. Automobilka neprezradila veľa zo štýlu sedanu a auto zakryla kamuflážou. Napriek tomu vyzerá impozantne a bujaro, čo chce Jaguar do budúcnosti umocniť, pretože robí bujaré farby “základným kameňom” novej identity značky.
Prvý pohľad na budúce smerovanie dizajnu Jaguaru dostaneme 2. decembra na Miami Art Week. Tam automobilka predstaví “fyzický prejav svojej bujarej modernistickej kreatívnej filozofie”.
zdroj: motor1.com