Lexus opäť vítazí v prieskume zákaznickej spokojnosti20. Marec 2013

Značka Lexus dosiahla už piatym rokom v rade najvyššieho hodnotenia spokojnosti zákazníkov medzi prémiovými značkami na základe tohtoročnej štúdie zákazníckej spokojnosti CSI (Customer Service Index StudySM) organizácie J.D. Power and Associates. Značka Lexus dosiahla celkového skóre CSI vo výške 862 na stupnici s maximom 1000 bodov, čo je hodnota 19 bodov nad priemerom segmentu a súčasne najvyššie dosiahnuté skóre v rámci celej štúdie naprieč všetkými segmentmi.

„Spokojnosť zákazníkov je základom značky Lexus,“ uviedol Mark Templin, viceprezident a generálny manažér divízie Lexus, Toyota Motor Sales, USA. „Sme pyšní na našich predajcov a ich nepoľavujúce úsilie prekračovať očakávania zákazníkov a udržiavať Lexus na pozícii najlepšie hodnotenej značky v CSI už po 16 rokov* v rade, čo je medzi výrobcami rekord.“

Prieskum spokojnosti zákazníkov CSI za rok 2013 vychádza z odpovedí majiteľov a nájomcov vozidiel modelového roku 2008 až 2012. Prieskum sa konal od októbra do decembra 2012. Značka Lexus dosiahla najlepšieho umiestnenia v prieskume spokojnosti zákazníkov so službami predajcov (CSI) organizácie J.D. Power and Associates v rokoch 1991-1995, 1997-2001, 2006 a 2009-2013.

*Značka Lexus dosiahla najlepšieho umiestnenia v prieskume spokojnosti zákazníkov so službami predajcov (CSI) organizácie J.D. Power and Associates v rokoch 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2006, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992 a 1991 (rovnaké skóre).

zdroj: lexus.sk