Online obchod i virtuálne predvádzanie vozidiel smart23. Január 2016

DMestské auto smart je prvé, ktoré sa už dá nielen kúpiť na internete ale aj nechať si dodať až domov či interaktívne virtuálne ho preskúmať až do najmenších detailov. Online obchod pre nové vozidlá smart s virtuálnym showroomom už funguje dvadsaťštyri hodín denne pre zákazníkov v Taliansku na /www.smartforstore.it/, kde dosahujú smarty druhý najväčší odbyt vo svete (hneď po Nemecku).

D„Svojim novým online obchodom otvárame ďalší distribučný kanál a oslovujeme ním najmä mladých ľudí s afinitou voči online možnostiam, ktorí radi experimentujú a sú preto typicky smart. Najmä mladí ľudia očakávajú od inovatívnej značky ako smart možnosť môcť s ňou kdekoľvek a kedykoľvek nadviazať kontakt. Presne to smart ponúka, pretože naši zákazníci si môžu 24 hodín denne a bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzajú, pohodlne objednať svoj smart online a dať si ho dokonca doviezť až pred dvere“, vysvetľuje riaditeľka automobilky smart Dr. Annette Winklerová.

DOnline obchod modelov smart fortwo a smart forfour začína v Taliansku špeciálnou, predkonfigurovanou edíciou „red & the city“, ktorá proces výberu a kúpy zjednoduší a urýchli. Návšteva zákazníka u autorizovaného obchodníka počas celého procesu kúpy už nie je viac potrebná. Pre záujemcov o konverzáciu naživo, telefónom alebo e-mailom či o skúšobnú jazdu v smarte však funguje zákaznícke centrum Customer Contact Center.

Značka smart, rovnako ako Mercedes-Benz, predajom luxusných, športových automobilov cez internet cielene prispôsobuje svoju distribučnú organizáciu meniacim sa požiadavkám zákazníkov.