Žltý anjel letí opäť do Ingolstadtu23. Február 2009

V štúdii imidžu a značiek AutoMarxX nemeckého automotoklubu ADAC obsadila značka Audi druhý raz za sebou prvé miesto. Predseda predstavenstva AUDI AG Rupert Stadler v uplynulých dňoch prevzal toto ocenenie v Mníchove.

„Veľmi ma teší, že som mohol už druhý raz za sebou prevziať ocenenie Zlatý anjel. Práve v takýchto turbulentných časoch ako sú teraz sa ukazuje, aká dôležitá je sila značky,“ povedal Stadler na slávnostnej ceremónii.

Sila značky so štyrmi kruhmi spočíva na rukolapných hodnotách: „Je zjavné, že naše fascinujúce a hodnotné automobily oslovujú ľudí osobitným spôsobom, ich dizajn a kvalita zanechávajú trvalý dojem. Za tým stojí dlhodobá stratégia, veľa práce a mimoriadne úsilie všetkých spolupracovníkov,“ pokračoval Stadler.

Preto patrí jeho vďaka predovšetkým zamestnancom Audi. „Žltý anjel je pre našu značku celkom osobitné ocenenie – a sme hrdí na to, že sme ho získali už druhý raz. Ukazuje nám, že ideme správnou cestou. A budeme po nej aj ďalej pokračovať. Audi bude ľudí aj naďalej nadchýnať neobyčajnými automobilmi.“

Značka Audi obsadila v mnohých kategóriách štúdie popredné miesta. Pri imidži jasne vedie. Aj v oblasti hospodárnosti a kvality sa značka umiestnila vpredu.

AutoMarxX je najrozsiahlejším národným inštrumentom na meranie výkonnosti a imidžu automobilových značiek. Štúdia, ktorú realizuje automotoklub ADAC a odborná univerzita Gelsenkirchen štyrikrát do roka, hodnotí 33 automobilových výrobcov významných na nemeckom trhu. Výskum zohľadňuje rozličné kritériá ako sú imidž značky, sila značky, spokojnosť zákazníkov, štatistika poruchovosti, ekologické vlastnosti a kvalita produktov.

zdroj: Audi.sk