Novinky

Mansory Cabrera je upravené Lamborghini Aventador SVJ16. Marec 2020

Úpravca luxusných, športových automobilov Mansory predstavil extravagantný ladiaci program označený Mansory Cabrera, ktorý pôjde do predaja len v obmedzenej sérii 3 kusov. Základom modelu je limitovaná edícia superšportu Lamborghini Aventador SVJ, ktorá má len 963 kusov.

Mansory sa v tomto prípade nezameral len na dizajnové doplnky alebo kolesá. Novo vyvinuté sú LED svetlá, ktoré vdýchli starnúcemu superšportu V12 nový život. Cabrera s novou prednou časťou vyzerá úplne ináč ako ´´bežné´´ luxusné, športové autá Lamborghini Aventador SVJ. V zadnej časti dominuje masívna štvorica koncoviek výfukov.

Kompletne prepracované telo auta je teraz o 4 centimetre širšie, pričom má tiež novú kapotu komplet z uhlíkových vlákien. Nové sú aj blatníky s odvetrávacími otvormi a predný rozdeľovač na priechod vzduchu.

Blatníky sú dostatočne veľké, aby zakryli originál kované disky Mansory s rozmerom 20 palcov vpredu a 21 palcov vzadu. Disky sú obuté do pneumatík Pirelli PZero 255/30 ZR20 a 355/25 ZR21. Farebná schéma Vento Verde sa vyznačuje nápadným zeleným odtieňom interiéru, ktorý je vyhotovený v Alcantare.

Luxusné, športové autá Lamborghini Aventador SVJ ponúkajú šialený výkon 759 HP a  krútiaci moment 720 Nm. Mansory atmosférický motor V12 ešte upravil a vyždímal z neho 800 HP a krútiaci moment 780 Nm. Model Mansory Cabrera teraz dokáže zrýchliť z 0-100 km/h za 2.6 sekundy, čo je o 0.2 sekundy rýchlejšie ako štandardné luxusné, športové autá Lamborghini Aventador SVJ. Maximálna rýchlosť sa mierne zvýšila na 355 km/h.

zdroj: motor1.com


Ferrari kvôli Corona vírusu zastavuje výrobu15. Marec 2020

Automobilka Ferrari zastavuje kvôli Corona vírusu výrobu svojich luxusných, športových automobilov vo fabrikách v Maranelle a Modene až do 27. marca. Toto rozhodnutie nasleduje Lamborghini, ktoré zastaví výrobu do 25. marca. Ferrari plánuje obnoviť výrobu do dvoch týždňov, otázkou je, čo to tak aj reálne bude.

Ferrari pre Bloomberg uviedlo, že začína pociťovať dopad Corona víru z pohľadu dodávateľského reťazca, keďže tovar je momentálne veľmi ťažké získať. Táto pauza umožní dodávateľom dohnať potreby Ferrari a zároveň zaistí zamestnancom Ferrari bezpečnosť pred infekciou.

Rozhodnutie zastaviť výrobu luxusných, športových automobilov Ferrari rozhodne nebolo ľahké. V nízko objemovom výrobnom prostredí sa počíta každá sekunda a strata dvoch týždňov bude veľmi zložitá.

Ferrari je tiež zapojené v sérii Formule 1, ktorá fakticky nezačala a nevie sa presne, kedy a či sa tento rok uskutoční. V súčasnosti je možnosťou už len upravený a skrátený ročník. Celý tím Ferrari každopádne aktuálne pracuje a bude pracovať na vývoji svojich vozidiel.

Počas odstávky výroby luxusných, športových automobilov Ferrari bude automobilka naďalej platiť všetkým svojim zamestnancom plat ako obvykle. Na konci mesiaca sa uvidí, či Ferrari spustí výrobu, alebo sa termín reštartu posunie na ešte neskorší termín.

zdroj: motor1.com


Skupina BMW zníži o polovicu možnosti pohonu14. Marec 2020

bmw_logo_Zdá sa, že BMW je jasne rozhodnuté ísť u svojich luxusných, športových automobilov cestou elektrifikácie a hybridného pohonu. BMW včera oznámilo výsledky za rok 2019, kde bol pozitívnym impulzom fakt, že skupina BMW mala za minulý rok prijmi viac ako 100 miliárd EUR. V správe sa hovorí aj o tom, že BMW v najbližšom čase zredukuje možnosti pohonu o 50%.

Správa nehovorí presne, ktoré luxusné, športové autá zmena pohonu zaznamenajú, každopádne posun k elektrifikácii je jasný. OD roku 2021 začne BMW s výrazným prechodom na hybridné a elektrické pohony. Treba poznamenať, že táto zmena bude v celej skupine BMW, vrátane motocyklov, MINI a tiež Rolls-Royce.

Transformácia BMW na elektrické, resp. hybridné luxusné, športové autá už prebieha. Očakáva sa, že aktuálne BMW i3 vydrží až do roku 2024, MINI Cooper SE je tiež k dispozícii. Budúci rok by malo ísť do predaja BMW iX4 a nedávno predstavený koncept i4 by prísť v roku 2021.

zdroj: motor1.com


Začína predaj luxusných, športových SUV Mercedes-AMG13. Marec 2020

Odteraz je možné objednať nové vysokovýkonné, luxusné, športové autá kategórie SUV značky Mercedes-AMG vychádzajúce z modelov GLE a GLS. Ceny začínajú od 125 862 eur s DPH. Vo všetkých modeloch je 4,0-litrový motor AMG V8 vybavený integrovaným štartovacím generátorom EQ Boost: spája štartér a alternátor do výkonného elektromotora a poskytuje krátkodobo dodatočný elektrický výkon 16 kW (22 k) a napája 48-voltovú palubnú napäťovú sústavu. To umožňuje množstvo hybridných funkcií, ktoré nielen optimalizujú jazdnú dynamiku, ale tiež zvyšujú efektivitu. K celkovému agilnému dojmu prispieva plne variabilný pohon všetkých kolies, vzduchové pruženie s adaptívne nastaviteľným tlmením, aktívna stabilizácia nakláňania ako aj rýchlo radiaca prevodovka AMG SPEEDSHIFT TCT 9G.

Model Kombinovaná spotreba[1] Kombinované emisie CO2 1 Cena v eur s DPH
GLE 63 4MATIC+ 11,4 l/100 km 261 g/km 125 862,00
GLE 63 S 4MATIC+ 11,5 l/100 km 262 g/km 137 022,00
GLS 63 4MATIC+ 11,9 l/100 km 273 g/km 155 718,00

Obytný automobil Mercedes-Benz Marco Polo12. Marec 2020

Kompaktný obytný automobil, Mercedes-Benz Marco Polo, už minulý rok zaujal motorovými a dizajnovými aktualizáciami v rámci modelu. Intuitívny infotainment MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz), známy z rozličných luxusných, športových automobilov značky Mercedes-Benz, sa na jar 2020 dostane aj do obytného automobilu Marco Polo. Ak by to nestačilo, paralelne so zavedením systému MBUX prebehne aj integrácia novovyvinutého modulu rozhrania MBAC (Pokročilé ovládanie Mercedes-Benz). MBAC umožňuje centrálne ovládanie mnohých funkcií obytnej časti, ako napríklad svetla alebo vyhrievania prostredníctvom dotykového displeja v kokpite alebo cez aplikáciu v chytrom telefóne. Marco Polo sa tak stáva chytrou domácnosťou na kolesách. Vďaka tomu určuje nové trendy v rozvíjajúcom sa odvetví vozidiel na turistiku a voľný čas, ktorej obľúbenosť rastie aj u mileniálov. Pod hashtagom #vanlife približuje na instagrame medzičasom už viac ako 6 miliónov obrázkov životný štýl v transportéri.

Spolu so základným vozidlom, Triedou V, dostal kompaktný obytný automobil Mercedes-Benz Marco Polo začiatkom roka 2020 infotainment MBUX, ako prvok základnej výbavy. Jeho vrcholom je koncepcia ovládania, predovšetkým dotykový displej s vysokým rozlíšením, ako aj ovládanie hlasom, ktoré disponuje vysokou úrovňou porozumenia reči. Systém rozpozná dokonca aj nepriame výzvy, ako „Je mi zima“. Asistent s hlasovým ovládaním sa aktivuje tlačidlom na volante alebo príkazom „Hey Mercedes“ (Ahoj, Mercedes).

Zavedením systému MBUX sa optimalizovalo napájanie prúdom pre externé prístroje. Tablety alebo mobilné telefóny možno nabíjať prostredníctvom USB typu C, a to so všetkými výhodami, ktoré poskytuje štandard USB typu C, ako napríklad zvýšený nabíjací prúd. Vďaka platformám Apple CarPlay a Android Auto možno na centrálnom displeji zrkadliť používateľské rozhrania všetkých chytrých telefónov s bežnými operačnými systémami.

Aj služby Mercedes me connect, ktoré sú v obytnom automobile Marco Polo k dispozícii už štyri roky, dosahujú vďaka zavedeniu systému MBUX v roku 2020 novú úroveň kvality. Patria k nim bezplatné základné služby ako Manažment údržby, Nehodový a poruchový manažment či Diagnostika na diaľku a Diagnostika vozidla na diaľku. Na želanie sú k dispozícii takzvané služby nastavenia vozidla. Tie umožňujú napríklad diaľkové dopytovanie tlaku v pneumatikách alebo stavu paliva. K ďalším službám, ktoré sa dodávajú na želanie, o.i. patria:

  • Monitorovanie vozidla, ktoré poskytuje napríklad geografické monitorovanie vozidla a lokalizáciu vozidla
  • Navigácia, ktorá okrem iného poskytuje informácie ako predpoveď počasia a odosielanie trás a bodov záujmu do vozidla
  • Multimédiá zahŕňajúce napríklad internet vo vozidle

Služby možno vyvolať cez MBUX, ako aj prostredníctvom aplikácie pre chytrý telefón.

Luxusné, športové autá Mercedes-Benz Marco Polo disponujú od začiatku roka 2020 nielen infotainmentom MBUX a aktualizovanými službami Mercedes me connect v sériovej výbave, ale aj inovatívnym modulom rozhraní s názvom Pokročilé ovládanie Mercedes-Benz, v skratke MBAC. Tým sa stáva inteligentným mobilným domovom. Pomocou dotykového displeja s uhlopriečkou 10,25 palca v kokpite, ako aj aplikácie pre chytrý telefón možno centrálne a intuitívne ovládať rôzne funkcie obytnej časti, ku ktorým patrí:

  • kontrola stavov hladiny pitnej a odpadovej vody
  • kontrola stavu nabitia prídavného akumulátora
  • regulácia teplovzdušného prídavného kúrenia
  • regulácia teploty chladiaceho boxu
  • vysunutie a zasunutie elektrickej výsuvnej strechy
  • otváranie a zatváranie elektrickej posuvnej strechy
  • ovládanie ozvučovacieho systému, od regulácie intenzity basov až po režimy nastavenia zvuku
  • úroveň jasu a farebnej teploty osvetlenia interiéru vrátane náladového svetla

MBAC okrem toho ponúka rozsiahlu koncepciu varovania a oznamovania. Kemperi vďaka tomu vždy pred odchodom vedia, či je vozidlo pripravené na cestu.

Odvetvie obytných automobilov a vozidiel na voľný čas zažíva boom. Na celom svete, v Európe a predovšetkým v Nemecku. V roku 2019 sa v tomto odvetví s približne 81 000 prvými prihláseniami vozidla a nárastom o 13,6 percenta v porovnaní s minulým rokom dosiahol nový rekordný odbyt (Zdroj: CIVD). Odvetvie pritom čoraz viac oslovuje mileniálov. Pod hashtagom #vanlife približuje na instagrame viac ako 6 miliónov obrázkov životný štýl v transportéri.

Pre značku s hviezdou predstavuje odvetvie obytných automobilov a vozidiel na voľný čas od roku 1984 mimoriadne dôležitý segment. Vtedy predstavil Mercedes-Benz svoj vlastný obytný automobil, Marco Polo, ktorý bol založený na Brémskom transportéri (209 D). Od roku 2014 je obytný automobil Marco Polo založený na Triede V a okrem iného je vybavený otočným sedadlom vodiča a spolujazdca, lavicou na sedenie/ležanie, výsuvnou strechou so stropnou posteľou, kuchynskou linkou a skriňou na šaty. Od roku 2017 sa rodina Marco Polo skladá z troch modelov. V portfóliu sa okrem samotného obytného automobilu Marco Polo nachádzajú aj Marco Polo HORIZON a Marco Polo ACTIVITY. Ide o takzvané vozidlá na voľný čas, ktoré disponujú otočným sedadlom vodiča a spolujazdca, lavicou na sedenie/ležanie, ako aj výsuvnou strechou so stropnou posteľou.

Okrem vlastnej rodiny obytných a voľnočasových vozidiel Marco Polo ponúka Mercedes-Benz so svojím veľkým transportérom Sprinter obľúbené základné vozidlo pre konštruktérov nadstavieb obytných automobilov. Sprinter oslavuje tento rok svoje 25. narodeniny.


Tesla vyrobila 1 milión automobilov, jubilejným je Model Y11. Marec 2020

Automobilka Tesla oznámila prostredníctvom svojho šéfa Elona Muska, že práve vyrobila 1 milión automobilov. Jubilejným kúskom je luxusné, športové auto Tesla Model Y, ktoré ešte nie je v predaji, ale už teraz je medzníkom pre elektrické autá.

Vyrobená Tesla Model Y v červenej farbe bolo zverejnená na fotke spolu so zamestnancami a následne aj so samotným Elonom Muskom. Okrem inovatívnych aspektov, ktoré prináša Tesla Model Y, si toto luxusné, športové auto zaistilo aj historické miesto v životopise automobilky Tesla.

Predaje aj výroba luxusných, športových automobilov Tesla výrazne rastie, pričom o samotnú výrobu sa momentálne starajú dve fabriky (Fremont a Giga Shanghai). Výrobu 2 miliónov automobilov by Tesla mohla dosiahnuť už pomerne rýchlo. Predpokladá sa výrobná kapacita asi 100.000 automobilov za kvartál, čím by hranica padla za niečo vyše 2.5 roka. Niektorí experti ale predpokladajú, že hranicu 2 miliónov by Tesla mohla dosiahnuť už v roku 2021.

zdroj: motor1.com


Bentley Flying Spur od Mansory vyzerá pomerne nenápadne10. Marec 2020

Úpravca luxusných, športových automobilov Mansory prichádza s novým projektom, ktorý si zobral do parády nové Bentley Flying Spur 2020. Výsledkom je pomerne konzervatívne vyzerajúca úprava, ktorá sa projektom Mansory trochu vymyká.

Luxusné, športové autá Bentley Flying Spur sú vrcholným modelom značky Bentley. Pod kapotou Flying Spur sa ukrýva twin-turbo motor W12 o objeme 6.0 litra, ktorý generuje výkon 626 HP. Model dokáže zrýchliť z 0-100 km/h za 3.8 sekundy, čím robí toto auto fakticky superšportom.

Mansory prináša pre model Bentley Flying Spur tmavý dizajn doplnkov, niekoľko farebných pruhov a doplnky z uhlíkových vlákien. Výsledkom je veľmi konzervatívne, pritom jedinečne vyzerajúce luxusné, športové auto.

zdroj: motor1.com


McLaren 765LT má 755 koní a množstvo uhlíkových vlákien9. Marec 2020

Automobilka McLaren nedávno predstavila najnovšiu model z kategórie longtail, ktorý nesie označenie McLaren 765LT. Základ tohto luxusného, športového auta vychádza z modelu 720S, pričom model je prepracovaný, má nižšiu hmotnosť a vyšší výkon. Do predaja sa dostane len 765 kusov luxusného, športového auta McLaren 765LT. Prvé dodávky sú naplánované na september.

Luxusné, športové autá McLaren 765LT majú pod kapotou biturbo motor V8 o objeme 4.0 litra, ktorý generuje výkon 755 HP a krútiaci moment 800 Nm. Model je o 15% rýchlejší ako 720S. McLaren hovorí, že model 765LT dokáže zrýchliť z 0-100 km/h za 2.7 sekundy a z 0-200 km/h za 7.2 sekundy.

Okrem lepšie výkonu má McLaren 765LT oproti 720S aj o 80 kg nižšiu hmotnosť. V najľahšej forme má toto luxusné, športové auto suchú hmotnosť len 1.229 kg. Úspory vychádzajú z masívneho použitia uhlíkových vlákien, tenšieho skla alebo titánového výfuku. McLaren 765LT jazdí na 10- lúčových originál diskoch McLaren obutých do pneumatík Pirelli PZero Trofeo R.

Pre lepšiu ovládateľnosť majú luxusné, športové autá McLaren 765LT upravené časti z uhlíkových vlákien, vrátane predného rozbočovača, nárazníka, bočných prahov, zadného nárazníka, difúzora a aktívneho krídla, ktoré spoločne zvyšuje dostupný prítlak o 25%. Model je vpredu o 6 mm širší a 5 mm nižší, aktualizované sú aj pružiny a systém riadenia podvozku.

Luxusné, športové autá McLaren 765LT majú interiér plný uhlíkových vlákien. Ľahký materiál nájdeme na sedadlách, stredovej časti a dokonca aj na podlahe. Vo výbave nájdeme aj Alcantaru. V štandardnej výbave chýba klimatizácia a audio systém, každopádne zákazník si ich môže doobjednať bez príplatku.

zdroj: motor1.com


Rozsiahla aktualizácia pre Mercedes-AMG E 53 4MATIC+8. Marec 2020

S výraznejším dizajnom, širšími možnosťami individualizácie a infotainmentom MBUX ešte viac zhodnocuje značka Mercedes-AMG svoje luxusné, športové autá biznis triedy vo forme sedanu a kombi E 53 4MATIC+ (kombinovaná spotreba paliva: : 9,0-8,8 l//100 km; kombinované emisie CO₂: 207-200 g/km). Kompletne novo navrhnutý vzhľad prednej časti prepožičiava vysokovýkonnej Triede E ešte dynamickejší prejav. Maska chladiča špecifická pre vozidlá AMG svojím obrysom v tvare písmena A zvýrazňuje šírku vozidla. Rovnaký účinok majú aj ploché svetlomety s LED. Vďaka rozsiahlym dizajnovým opatreniam pôsobí aj zadná časť sedanu ešte svalnatejšie. K takýmto opatreniam patria dvojdielne zadné svietidlá, nový spojler zadného nárazníka a nová vložka difúzora či disky kolies s priemerom 19 a 20 palcov.

Aj v interiéri s veľkými displejmi, novým volantom AMG Performance s troma zdvojenými ramenami a funkciami MBUX špecifickými pre luxusné, športové autá Mercedes-AMG, sa prejavuje športovejší charakter. Spojenie exkluzivity a športového vzhľadu stelesňujú športovo tvarované sedadlá v imitácii kože ARTICO/mikrovlákna DINAMICA čiernej farby s červeným kontrastným prešívaním a s plaketou AMG. Na združenom prístroji môže vodič prepínať medzi troma štýlmi zobrazovania AMG — Moderný klasický, Športový a Superšportový. Cez ponuku AMG môže vodič vyvolať rôzne informácie ako údaje o motore, indikáciu prevodového stupňa, Warm-up, Set-up, G-meter a Race-Timer. Nový volant poskytuje okrem ovládania celého informačného a zábavného systému MBUX aj možnosť manuálne ovládať rýchlo radiacu automatickú prevodovku AMG SPEEDSHIFT TCT 9G. Na želanie je k dispozícii virtuálny pretekársky inžinier AMG TRACK PACE.

Elektrifikovaný radový 6-valcový motor s objemom 3,0 litra s dvojitým preplňovaním turbodúchadlom a elektrickým prídavným kompresorom dosahuje výkon 320 kW (435 k) a poskytuje maximálny krútiaci moment 520 Nm. Jeho štartovací generátor EQ-Boost, uložený medzi motorom a prevodovkou, na krátky čas poskytne prídavný výkon 16 kW a krútiaci moment 250 Nm. Okrem toho zabezpečuje aj funkcie rekuperácie, posunutia ťažiska, kĺzania a takmer nepozorovateľného opakovaného rozbehnutie motora pri funkcii štart – stop a napája 48-voltovú napäťovú sústavu. K ďalším zaujímavým technickým prvkom patrí 9-stupňová prevodovka AMG SPEEDSHIFT TCT 9G a plne variabilný náhon na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC+.

Elektronicky obmedzenú maximálnu rýchlosť možno v nových, luxusných, športovýcha autách Mercedes-AMG E 53 zvýšiť na 270 km/h balíkom AMG Driverʼs Package (štandardne 250 km/h). Vysokému výkonu sa prispôsobila aj brzdová sústava: na prednej náprave sú perforované brzdové kotúče s vnútorným vetraním a s rozmermi 370 x 36 mm so štvorpiestovými pevnými strmeňmi a s nápisom AMG, na zadnej náprave sú brzdové kotúče s vnútorným vetraním a s rozmermi 360 x 26 mm s jednopiestovými plávajúcimi strmeňmi.

Vodič má na výber aj päť jazdných programov AMG DYNAMIC SELECT Klzká vozovka, Komfort, Šport, Šport+ a Individuálny. Prispôsobujú sa parametre ako odozva motora, prevodovky, podvozka a riadenia. Nezávisle od jazdných programov DYNAMIC SELECT môže vodič prejsť priamo do manuálneho režimu, v ktorom radí výlučne radiacimi páčkami na volante.

Športovo nastavený podvozok so vzduchovým pružením AMG RIDE CONTROL+ je kombináciou vysokej dynamiky jazdy a veľmi dobrého komfortu odvaľovania a prináša účinné obmedzenie nakláňania karosérie. Možno predvoliť tri úrovne charakteristiky tlmenia Komfort, Šport a Šport+.

Vďaka balíku AMG Dynamic Plus (na želanie) možno dosiahnuť ešte emocionálnejší jazdný zážitok. Spája technické a optické prvky výbavy, ktoré boli doteraz vyhradené pre osemvalcové modely. K najzaujímavejším prvkom patrí jazdný program PRETEK so šmykovým režimom.


Vysokovýkonné SUV Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+7. Marec 2020

Nové luxusné, športové autá Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ (kombinovaná spotreba paliva 9,2 — 9,1 l/100 km; kombinované emisie CO2 211 — 209 g/km)[1]GLA 45 S 4MATIC+ (kombinovaná spotreba paliva 9,3 — 9,2 l/100 km; kombinované emisie CO2 212 — 210 g/km) zvládajú mnohé disciplíny a zaujmú pôsobivou dynamikou. Ich 2,0-litrový motor s dvojnásobným vstrekovaním je k dispozícii v dvoch stupňoch výkonu a krútiaceho momentu. Základný model ponúka výkon 285 kW (387 k) a krútiaci moment 480 Nm, variant S výkon 310 kW (421 k) a krútiaci moment 500 Nm.

Variabilný pohon všetkých kolies AMG Performance 4MATIC+ rozdeľuje silu na zadnej náprave na kolesá prostredníctvom systému OVLÁDANIE KRÚTIACEHO MOMENTU AMG. Umožňuje to nový zadný diferenciál, ktorý má dve lamelové spojky. Dvojspojková prevodovka AMG SPEEDSHIFT DCT 8G bleskovo dávkuje silu a prispôsobuje sa tak jazdnej situácii.

S adaptívne nastaviteľným tlmením AMG RIDE CONTROL si vodič môže zvoliť jedno z troch nastavení podvozka. Na základnom modeli sú na prednej náprave použité 4-piestové pevné strmene monoblok a brzdové kotúče s rozmermi 350 x 34 mm, na zadnej náprave sú to 1-piestové plávajúce strmene a brzdové kotúče s rozmermi 330 x 22 mm. Kotúče sú zvnútra ventilované a dierované. Model S a základný model s balíkom AMG DYNAMIC PLUS (na želanie) sú na prednej náprave vybavené 6-piestovými pevnými strmeňmi a brzdovými kotúčmi s rozmermi 360 x 36 mm. Brzdy sa nachádzajú pod diskami kolies z ľahkých zliatin s priemerom 19 až 21 palcov.

Luxusné, športové autá Mercedes-AMG majú k dispozícii šesť jazdných programov AMG DYNAMIC SELECT – Klzká vozovka, Komfort, Šport, Šport+, Individuálny a PRETEKY. Vyššiu agilnosť dodáva DYNAMIKA AMG ako aj výrazne spevnená karoséria.

Interiér so športovou výbavou a infotainmentom MBUX vytvára prepojenie medzi človekom a strojom. Sériová výbava zahŕňa okrem iného aj volant AMG Performance v kombinácii koža napa/mikrovlákno DINAMICA so žltým kontrastným švom a so žltou značkou na 12. hodine, tlačidlá AMG na volante a logo AMG, ako aj náladové osvetlenie. Zákazník môže prepínať medzi štýlmi zobrazovania AMG Klasický, Šport a Superšport. Cez ponuku AMG môže vyvolať špeciálne zobrazenia ako indikáciu prevodového stupňa, Warm-up, Set-up, G-meter, Race-Timer a údaje motora.

Výfuková sústava AMG vyzdvihuje charakter nového modelu. V závislosti od výberu jazdného programu sa úroveň zvuku pohybuje od vyvážene decentného (v programoch Klzká vozovka, Komfort a Šport) až po emotívne športový (v programe Šport+ a PRETEKY). Na želanie je k dispozícii zvuk skutočného výkonu AMG.