BMW prišlo s novým logom6. Marec 2020

Veľké svetové značky ustupujú od trojrozmerného dizajnu u svojho loga, čoho jasným dôkazom je Apple, Google alebo Volkswagen. Teraz sa k týmto značkám pridal ja výrobca luxusných, športových automobilov BMW, ktorý predstavil nové, plochejšie logo.

Automobilka BMW predstavila nové logo na koncepte luxusného, športového auta BMW i4. Ikonický čierny krúžok, ktorý obklopoval modro- biely koláč, je preč. Prsteň je teraz priehľadný a necháva cez seba prejsť farbu konceptu Frozen Light Copper. Zmenilo by sa to v závislosti na farbe modelu BMW. Nové logo je tiež ploché a vyhýba sa trojrozmernému vzhľadu, svetelným efektom a tieňom starého loga. Na luxusných, športových automobiloch BMW bude ale stále vyzerať ako 3D.

Šéf BMW pre zákazníkov a značku Jens Thiemer k novému logu povedal, že čierno ohraničenie je preč, pretože nové logo vyžaruje svojím transparentným dizajnom viac otvorenosti a jasnosti. Nové logo by tiež malo upútať pozornosť mladších zákazníkov, ktorí sú dobre oboznámení so životom v digitálnom svete.

Nové logo BMW bude pravdepodobne hnevať nadšencov a fanúšikov. BMW ich pravdepodobne nebude počúvať. Automobilka už svoje logo aktualizovala aj na facebooku. Bude zaujímavé sledovať, či budú aj ostatné automobilky nasledovať BMW a VW, keďže všetky značky naďalej rastú v online priestore. Aj KIA nedávno predstavila nové logo, ktoré je tiež ploché.

zdroj: motor1.com