Reálna kamera v servise Audi5. Júl 2010

Aby Audi uspokojilo svoju náročnú klientelu, začína vo Veľkej Británii sprístupňovať servisné opravy prostredníctvom reálnych kamier. Ciel celého procesu je, aby bol zákazník viac zapojený do procesu prípadnej opravy.

Zamestnanci pracujúci na vozidle nosia špeciálnu kameru, ktorá sleduje presne úkony ktoré práve vykonávajú. Ďalej systém obsahuje rádio, prostredníctvom ktorého môže zákazník sediaci v čakárni nielen sledovať, ale aj komunikovať priamo s mechanikom.

Podľa riaditeľa Audi UK sa často vyčíta servisným oddeleniam na celom svete, určité nepochopenie zákazníkov s ich prácou, ktorá je často veľmi sofistikovaná a náročná. ´´Týmto krokom sa snažíme zákazníkom priblížiť kompletné úkony ktoré vykonávajú naši technici na vozidlách Audi. Pričom zákazník sa môže kedykoľvek zapojiť a spýtať na všetko čo ho zaujíma. Naším cieľom je demystifikovať proces servisu vozidla, aby každý zákazník ktorý zverí vozidlo k nám, vedel presne čo a ako sa s jeho vozidlom deje.´´ povedal Jeremy Hicks, riaditeľ Audi UK.
My len dúfame, že takáto veľmi prínosná služba nebude extra zaplatená, resp. zakalkulovaná do servisnej hodiny.

zdroj: worldcarfans.com