Najlepší predajný štvrťrok a mesiac Mercedes-Benz9. Apríl 2018
V marci 2018 dosiahla značka Mercedes-Benz prvýkrát odbyt 237 307 osobných automobilov za jeden mesiac (+3,9 %) a zároveň uzatvorila v histórii najúspešnejší predajný štvrťrok všetkých čias dodaním 594 304 osobných, luxusných, športových automobilov (+6,0 %). Výrazne k tomu prispela medzi krajinami Čína s nárastom odbytu vozidiel značky s hviezdou počas prvého štvrťroku o 17,2-percenta a spomedzi modelov vozidiel GLC, ktoré sa stalo najžiadanejším SUV s rastom predaja o 33,4-percenta.
Luxusné, športové autá autá Mercedes-Benz zaujali počas marca pozíciu lídra na trhu s najvyšším počtom registrácií v krajinách ako Veľká Británia, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Rusko, Švajčiarsko, Švédsko, Portugalsko, Japonsko, Južná Kórea, Austrália, Kanada a Brazília.
“V prvom štvrťroku sme opäť zdôraznili naše vedúce postavenie: s predajom viac ako 237-tisíc vozidiel Mercedes-Benz v marci sme dosiahli náš najsilnejší mesiac všetkých čias a náš najlepší štvrťrok,” vyzdvihuje Britta Seeger, členka predstavenstva spoločnosti Daimler, zodpovedná za marketing a predaj luxusných, športových automobilov Mercedes-Benz, pričom dodáva: “Na celom svete sme otvorili jarnú sezónu s našimi modelmi Mercedes-Benz, ktoré sú nazývané autami snov: nová Trieda C kabriolet a kupé boli prvýkrát prezentované v New Yorku a nová CLS je v Európe dostupná od marca”.
V Európe bolo v marci predaných rekordných 109 252 áut s hviezdou a za prvý štvrťrok 238 131 (+2,1%). Počas prvého štvrťroku Nemecko zvýšilo nárast na 74 262 (+5,2 %) vozidiel Mercedes-Benz a nové rekordné hodnoty odbytu zaznamenali vo Francúzsku, Španielsku, Belgicku, Švajčiarsku, Švédsku, Poľsku a Portugalsku. Na vyššiu úroveň predaja sa posunul aj ázijsko-tichomorský región (+13,5 %) vrátane Južnej Kórei, Indie, Malajzie a Thajska a s celosvetovo najväčším predajom Čína (+17,2 %). Región NAFTA takmer vyrovnal vysoké úrovne z predchádzajúceho roku, pričom v prvom štvrťroku nového roka sa Mercedes-Benz stala najpredávanejšou prémiovou značkou v USA.
Najžiadanejší segment v prvom štvrťroku 2018 tvorili SUV značky Mercedes-Benz (+12,5 %), výrazné tempo rastu preukázali nové, luxusné, športové autá Mercedes-Benz S (+29,4 %) a obľube sa tešili aj roadstery, kupé či kabriolety (+4,0 %).