Kde kolesá v teréne končia začína G 63 AMG 6x626. Marec 2013
V Dubaji predstavená štúdia Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 (400 kW/544 k, 760 Nm) má šesť poháňaných kolies, redukciu na jazdu v teréne, päť uzávierok diferenciálu, systém priebežnej regulácie tlaku pneumatík a špeciálny podvozok. Bravúrne zdoláva aj najvyššie piesočné duny a najstrmšie púštne zrázy. Rovnako ako skalnaté povrchy. Či vodné prekážky až do hĺbky jedného metra. Na bežnom povrchu pritom, napriek svojej hmotnosti 3,6 tony, excelentne zrýchľuje. Poskytuje zároveň komfortný a luxusný interiér AMG. Tam, kde bežné terénne vozidlá s kolesami končia, G 63 AMG 6×6 tak vďaka uvedeným vlastnostiam iba začína.
Mercedes G 63 AMG 6×6 pritom zhotovili stavebnicovým spôsobom takmer výlučne z komponentov najnovších sériových modelov triedy G. Napríklad geniálne portálové nápravy, ktoré sa tu prvý raz uplatnili v civilnom vozidle, pochádzajú z vojenskej verzie triedy G. Sériovo vyrábané sú i ďalšie komponenty použité pri štúdii: motor AMG V8 Biturbo Power, automatická prevodovka AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC spárovaná s predným hnacím ústrojenstvom z G 63 AMG a zadným dvojitým hnacím ústrojenstvom z armádnej verzie 6×6.
Celok dopĺňa svieža koncepcia interiéru s modernou prístrojovou doskou, novými prístrojmi a veľkým, ústredným farebným displejom. Nechýba ložná plocha z prírodného bambusu.