Druhý rok po sebe je Ferrari najsilnejšou značkou na svete26. Január 2020

Jedna z predných nezávislých agentúr pre oceňovanie značiek a strategické poradenstvo, firma Brand Finance, korunovala výrobcu luxusných, športových automobilov Ferrari ako najsilnejšiu značku na svete. Agentúra vo svojej výročnej správe dala Ferrari 94,1 bodov zo 100, na základe indexu sily značky (BSI). Len 12 značiek na svete zo všetkých priemyselných odvetví získalo najvyššie hodnotenie AAA+. Ferrari je medzi nimi najsilnejšie.

Šéf Brand Finace David Haigh k tomu povedal: ´´Luxusné, športové autá Ferrari stelesňujú po celom svete luxus, sú obdivované a veľmi žiadané s vynikajúcou silou značky. Niet divu, že veľa zákazníkov, ktorí si nemôžu dovoliť vlastniť luxusné, športové auto Ferrari, by chceli mať aspoň tašku alebo hodinky s logom spínajúceho sa koňa. Je pritom zásadné, aby Ferrari udržovalo optimálnu mieru exkluzivity svojich produktov.´´

Značka Ferrari získala ocenenie druhý rok po sebe, pričom minulý rok získala 94,8 bodov zo 100. Tento rok Ferrari za sebou nechalo také značky ako McDonald, Coca-Cola, Lego alebo Disney. V minulom roku stúpla hodnota značky Ferrari o 9% na 9.1 miliardy USD, čo bolo podporené pozitívnym predajom luxusných, športových automobilov Ferrari.

Automobilka Ferrari predstavila v roku 2019 niekoľko nových luxusných, športových automobilov, vrátane modelov SF90 Stradale a Ferrari Roma. Tie by mali cieliť na nové tržné segmenty, ktoré chce Ferrari obsadiť v roku 2020, čím by malo rásť aj v ďalších rokoch.

zdroj: motor1.com