Bentley pripúšťa stratu zákazníkov v prospech Porsche a Tesla21. December 2018

Výrobca luxusných, športových automobilov Bentley pripúšťa, že okrem svojich tradičných zákazníkov má problém osloviť nových kupujúcich.

Šéf Bentley Adrian Hallmark k tomu povedal: ´´V súčasnej dobe veľmi nepredávame pre dva hlavné, demografické segmenty- úspešných liberálov a postmoderne zmýšľajúcich ľudí. Táto skupina pritom tvorí potenciál 40% trhu v segmente luxusných, športových automobilov. Je pre nich momentálne atraktívnejšia nová technológia a elektrická energia.´´

Miesto Bentley tak táto skupina zákazníkov kupuje skôr luxusné, športové autá Porsche alebo Tesla. Bentley dúfa, že v prípade vlastného elektrického modelu by oslovila aj túto skupinu zákazníkov a navýšila tak predaj svojich luxusných, športových automobilov.

V súčasnej dobe má len 40% zákazníkov Bentley záujem o kúpu elektrického modelu Bentley. Podľa šéfa Bentley, súčasná technológia elektrických vozidiel nenahráva rýchlemu spusteniu predaja takéhoto vozidla Bentley. Elektrický model Bentley je budúcnosť, ale v tejto fáze by mal krátky dojazd, prípadne vysokú hmotnosť, čo by popieralo charakter luxusných, športových automobilov Bentley.

V budúcnosti sa určite dočkáme elektrického modelu Bentley, každopádne nebude to hneď. Do tej doby sa bude musieť Bentley zmieriť s tým, že zákazníci s liberálnejším a postmodernejším charakterom si budú kupovať luxusné, športové autá Porsche a Tesla.

zdroj: motor1.com