Novinky

Lexus RX 450h18. Február 2011

V poradí už v tretej generácii celosvetovo najúspešnejšieho modelového radu Lexus – modelu RX – sa predstavila druhá generácia pohonu Lexus Hybrid Drive, a to pod kapotou verzie RX 450h. Ide o plne hybridný model so sériovo paralelným usporiadaním pohonu, ktorý ponúka vysoký výkon s nízkou spotrebou paliva a tiež možnosť čisto elektrického pohonu, pri ktorom RX 450h neprodukuje žiadne emisie a má nulovú spotrebu.

Plne hybridné pohonné ústrojenstvo RX 450h pozostáva z vysoko účinného benzínového motora V6, ktorý pracuje v Atkinsonovom spaľovacom cykle, a dvoch výkonných elektromotorov. Výsledkom je celkový výkon systému 299 k a „inteligentný“, elektronicky riadený pohon všetkých kolies so zapojením elektromotorov, označovaný ako „E-FOUR“. O prenos výkonu sa stará bezstupňová automatická prevodovka, ktorá sa vyznačuje úžasne hladkým a lineárnym prejavom. Vďaka tomu dosahuje RX 450h pôsobivé zrýchlenie z 0 na 100km/h za 7,8 sekundy.

RX 450h ponúka vo svojej triede výnimočnú hodnotu spotreby paliva 6,3 l/100 km (6,0 l/100 km vo verzii FWD). Pozoruhodne nízka je i hladina emisií CO2 na úrovni 145 g/km (140 g/km vo verzii FWD). Podobné hodnoty dosahujú štvorvalcové kompaktné vozidlá. K týmto skvelým výsledkom prispieva i špičková aerodynamika modelu RX, ktorá ho vďaka hodnote čelného odporu (Cd) 0,32 radí na samotný vrchol triedy.

Na cestách sa prejavuje RX neochvejnou vyrovnanosťou. Ľahko zvláda dlhé cesty, na ktorých rozmaznáva cestujúcich vycibreným komfortom, ako sa patri na vozidlo značky Lexus, zatiaľ čo v zatáčkach sa správa stabilne a vyrovnane. Kombináciu týchto vlastností umožňuje tuhý podvozok, precízna konštrukcia prednej nápravy a lichobežníkové zadné zavesenie. Všetky tieto prvky boli dôkladne testované a preverené na slávnom okruhu Nürburgring v Nemecku.

Lexus RX 450h sa vyznačuje jednou z najpevnejších karosérií vo svojej triede a zároveň ponúka najmodernejšie bezpečnostné prvky a podporné systémy pre riadenie vozidla. Nastavuje tak špičkový svetový štandard aktívnej i pasívnej bezpečnosti v celej kategórii crossoverov. Lexus RX bol navrhnutý tak, že s prehľadom dosiahol maximálne päťhviezdičkové hodnotenie v európskych nárazových testoch NCAP. Využíva pritom jedinečný systém integrovaného riadenia dynamiky vozidla (VDIM), prednárazový bezpečnostný systém (PCS), aktívne opierky hlavy a plných 10 airbagov, vrátane kolenných pre vodiča a spolujazdca na predných sedadlách.

zdroj: lexus.sk, netcarshow.com


Mercedes C 63 ako vyššie modely AMG15. Február 2011

Mercedes-Benz C 63 AMG (tradične dostupný i ako kombi) je najsilnejšia verzia modernizovanej triedy C, ktorá sa predstaví na ženevskom autosalóne v marci tohto roku. Najnovší vrcholový model C 63 AMG profituje okrem iného z podobnosti, respektíve z toho, že má viaceré najmodernejšie prvky a technológie ako modely: roadster SL 63 AMG ale aj SLS AMG a CLS 63 AMG. Dodávať aj na Slovensko sa začne v júli 2011.

Mercedes C 63 AMG dostal novú kapotu z hliníka, novú masku chladiča s veľkou hviezdou, priečnu lamelu v tvare krídla, nový predný nárazník AMG s čiernou spodnou priečnou lamelou, denné svietidlá s LED a bočné výstupy vzduchu. Zboku zaujmú jeho široké blatníky a nové disky AMG z ľahkej zliatiny v sivej (titangrau) farbe s vysokým leskom a piatimi zdvojenými lúčmi. Zozadu C 63 AMG tiež pripomína SL 63 AMG a to najmä novým zadným nárazníkom AMG s výraznou čiernou vložkou difúzora s troma rebrami. Nechýbajú pochrómované dvojité koncovky športovej výfukovej sústavy vyvolávajúcej rešpekt nielen svojimi tvarmi ale i zvukovou kulisou.

Najvýkonnejšiu triedu C poháňa atmosférický V8 agregát 6,208 litra (336 kW, 457 koní, 600 Nm). Z SL 63 AMG navyše dostala úplne novú sedemstupňovú prevodovku AMG SPEEDSHIFT MCT. Prevodovka má štyri jazdné módy (Controlled Efficiency, Sport, Sport+, Manuál), funkciu medziplynu a RACE START. Oproti predchodcovi má nielen zhruba o 10 percent nižšiu spotrebu benzínu, ale poskytuje vozidlu i lepšiu dynamiku. Prispieva k tomu predovšetkým jazdný program Controlled Efficiency (umožňuje cielene včasné, pohodlné preraďovanie a podľa možností nízke otáčky motora) v spojení s novým čerpadlom posilňovača riadenia, ktoré sa zapína iba pri otáčaní volantom. Z 0 na 100 km/h tak táto novinka zrýchli za 4,5 s a spotrebuje 12 l paliva na 100 km, respektíve pri kombi zrýchli za 4,6 s, pričom spotrebuje 12,3 l.

V ponuke je i príplatkové vyhotovenie pre labužníkov jazdy s použitím technológií zo SLS AMG: balík AMG Performance, ktorý zvyšuje výkon motora na 358 kW (487 k) a adekvátne tomu vylepšuje tiež ostatné jazdné parametre.

Vo vnútri najnovšieho C 63 AMG upútajú okrem iného nielen kvalitnejšie detaily, nový farebný trojdimenzionálny displej TFT v strede novonavrhnutého tachometra, či nová prístrojová doska s integrovanou obrazovkou ale tiež nový volant AMG Performance s trojramenným dizajnom v koži napa s kovovou ozdobou. Tieto prvky pripomínajú CLS 63 AMG.

Samostatné športové sedadlá AMG s integrovanými opierkami hlavy a adaptívnym operadlom sú odteraz vyhotovené v kombinácii ARTICO a DINAMICA. DINAMICA je nový druh priedušného, na dotyk a pre pokožku príjemného vysoko svetlostáleho umelého vlákna.

Bezpečnosť C 63 AMG zvyšuje jedenásť nových jazdných asistenčných systémov z vlajkovej lode triedy S a nového CLS. Viaceré optimalizácie športového podvozka AMG vyústili do zvýšenia agility vozidla, jeho stability na vozovke i komfortu pruženia. Nové asistenčné systémy vodiča a nová generácia telematiky s prístupom do internetu zvyšujú zasa nielen komfort ale i bezpečnosť.


Nový paket Mansory pre Porsche Cayenne II14. Február 2011

Exkluzívny švajčiarsky úpravca Mansory ma v ponuke kompletne nový paket pre Porsche Cayenne II.
Rozsiahly paket sa skladá hlavne z dielov vyrobených z uhlíkových vlákien a z vysokopevnostného plastu polyurethan-RIM . Exteriérové doplnky rozširujú auto v prednej časti o 60 mm a na zadnej dokonca o 80 mm.
Jednotlivé upravené časti zahŕňajú nové blatníky, prahy, lišty, predný a zadný nárazník vrátane difúzora, zadný spojler, nové otvory pre nasávanie vzduchu, kapota z otvormi pre chladenie motora a tiež nové LED svetlá pre denne svietenie.

Mansory tiež ponúka vylepšenie sériového twin turbo motora V8 o objeme 4.8 litra a to prostredníctvom premapovania ECU, zväčšením turba a nového výfukového systému. Celkový výkon teda stúpne na 680 HP a krútiaci moment sa zvýši na 800 Nm (Pôvodné hodnoty sú 500 HP, resp. 699 Nm).
Vylepšené sú tiež aj rýchlostné parametre, pričom z 0-100 km/h auto zrýchli za 4.4 sekundy. Maximálna rýchlosť je 300 km/h.

Upravené je aj vzduchové pruženie, ktorého športový modul umožní znížiť auto až o 45 mm. Špeciálne pre tento model Mansory odporúča 22´´ kolesá s turbínovým designom obuté do pneumatík 295/30 R22. V ponuke ale sú aj ďalšie možnosti a to kolesá o veľkosti 21. resp. 23´´.

zdroj: worldcarfans.com


Audi S8 s motorom 4.0 TFSI a výkonom 518 HP11. Február 2011

Podľa informácii ktoré unikli z ruského VW sa dá predpokladať, že novým motorom pre najvýkonnejšie verzie vozidiel Audi (S6, S7, S8) bude typ 4.0 TFSI. Pre model A8 to bude motor 4.0 T.

Ak sú informácie správne, verzia Audi A8 bude disponovať motorom 4.0 T s výkonom 420 HP, ktorý by sa mal na trhu predstaviť do októbra tohto roka.
Netrpezlivo očakávanou novinkou je ja model Audi S8, ktorý by mal poháňať nový motor 4.0 TFSI s výkonom 518 HP. Audi S8 by malo byť predstavené koncom tohto roka.

Nedávno predstavená rada A7 by mala predstaviť svoju športovú verziu S7 tiež koncom roka, pričom sa bude jednať o rovnaký motor 4.0 TFSI ale s výkonom 408 HP. Podobne to bude aj pri verzii Audi S6, ktorej základný model Audi A6 bol predstavený najneskôr, čiže predstavenie vrcholnej S6 verzie sa dá čakať neskôr, pravdepodobne budúci rok.

zdroj: germancarblog.com


Okolo sveta na palivové články8. Február 2011

Prvú jazdu okolo sveta (F-CELL World Drive) sériovo vyrábaných vozidiel s elektrickým pohonom na palivové články začali mercedesy B F-CELL. Cestu okolo sveta troch bez emisií jazdiacich vozidiel B F-CELL načasovali k 125. výročiu vynálezu automobilu. Symbolicky ju odštartovala nemecká spolková kancelárka Angela Merkelová a predseda predstavenstva Daimleru Dieter Zetsche.

Na 125 dní rozvrhnutá expedícia okolo sveta cez štyri kontinenty a 14 krajín zahrnuje okrem iného prejazd cez Paríž, Barcelonu, Madrid, Lisabon, Los Angels, Vancouver, Sydney, Šanghaj, Peking, Alamaatu, Moskvu, Petrohrad, Oslo a Štokholm.

Expedícia má preukázať zrelosť a každodennú využiteľnosť vozidiel na palivové články v najrôznejších cestných a klimatických podmienkach a aj pri dlhých trasách. Zároveň chce podnietiť výstavbu pre ne plošnej infraštruktúry čerpacích staníc.

„Táto doteraz jedinečná cesta okolo sveta s vozidlami na palivové články, ktoré sú použiteľné pre bežného užívateľa, opäť raz dokazuje, že máme dostatok priekopníckeho ducha na ďalších najmenej 125 rokov inovácií.“ Uviedol okrem iného pri štarte na prvú jazdu okolo sveta sériových vozidiel na palivové články a súčasne pri príležitosti 125-výročia vynálezu automobilu D. Zetsche.


Mercedes S a SLS: opäť bodovali7. Február 2011

Mercedes-Benz triedy S je najlepšie auto luxusnej triedy, superšportové auto Mercedes-Benz SLS AMG je najlepším športovým autom. To je výsledok ankety čitateľov veľkého nemeckého automobilového odborného časopisu „auto, motor und sport“. Trieda SLS sa tak vyznamenala ako Najlepšie auto roka vo svojej kategórii už dva roky po sebe. Aj limuzína triedy S získala toto vytúžené ocenenie v uplynulých rokoch hneď niekoľkokrát. Automobily zo Stuttgartu tak zaujímajú špeciálne miesto.

Odborný časopis o automobiloch „auto, motor und sport“ uskutočňuje čitateľskú anketu o Najlepšie auto roka od roku 1977. Tentokrát sa na nej zúčastnilo a auto roka 2011 zvolilo viac ako 90 000 účastníkov. Redaktori časopisu „auto, motor und sport“ dali v tomto roku svojim čitateľom na výber z 315 vozidiel v desiatich kategóriách, medzi nimi 40 úplne nových kandidátov.

Rovnako, ako v mnohých predchádzajúcich rokoch, dali čitatelia na prvé miesto v luxusnej triede Mercedes-Benz triedy S. Potvrdili tak skutočnosť, že celosvetovo najpredávanejšia luxusná limuzína už celé desaťročia zaujíma zvláštne miesto v luxusnom segmente. Reprezentatívna limuzína žiari okrem iného vysokým komfortom na dlhých trasách a inovatívnou, celosvetovo jedinečnou technikou.

Pri športových autách zvolili čitatelia časopisu „auto, motor und sport“ na najvyššiu priečku Mercedes-Benz SLS AMG. Superšportové auto dokázalo rozhodnúť voľbu o najlepšie športové auto roka 2010 vo svoj prospech už pri svojom prvom vystúpení.

Mercedes-Benz SLS AMG prebúdza svojim vzrušujúcim dizajnom a krídlovými dverami spomienky na legendu športových vozidiel 300 SL z 50-tych rokov 20. storočia. Superšportové auto však okrem toho žiari aj vyberanou technikou. Zoznam hlavných znakov: hliníková karoséria s rámom Spaceframe, vpredu v strede uložený motor V8 AMG s objemom 6,3 litra a maximálnym výkonom 420 kW (571 k) a krútiacim momentom 650 Nm, sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou s usporiadaním Transaxle a so športovým podvozkom s hliníkovou nápravou s dvojitým priečnym zavesením kolies. Táto high-tech kombinácia zaručuje dynamiku jazdy na najvyššej úrovni.


Limitovaná séria Porsche Boxster S Black Edition4. Február 2011

Modelová rada Porsche Boxster prichádza s novým luxusným prevedením Boxster S Black Edition, ktorého výroba bude obmedzená iba na 987 kusov! Tento model je vybavený motorom, ktorý ma 320 k, čo je o 10 k viac ako pôvodný Boxster S. Exkluzívne auto s motorom uprostred je lakované čiernou farbou: čierna je karoséria, skladacia strecha, rovnako tak kolesá. Boxster S Black Edition sa do predaja dostane v marci 2011.

Špecifické farebné riešenie vozidla Boxster S Black Edition sa sústredí na každý detail. Čierne lakované sú nielen vnútorné plochy čelných vstupov vzduchu a dvojité koncovky výfukov, ale aj ochranné oblúky za zadnými sedadlami. Čierna farba je použitá aj pre označenia modelu na veku zadného batožinového priestoru, rovnako tak ako pre nápis "Black Edition" umiestnený na boku skladacej strechy.

Ladenie do čiernej farby prechádza aj do interiéru automobilu. Kryty prahov sú vyrobené z ušľachtilej ocele a aj na nich sa opakuje nápis "Black Edition". Štandardnou výbavou vozidla je športový volant s vencom čalúneným hladkou kožou, ktorý sa vyznačuje príkladnou ergonómiou. Čierny lak má tiež radiaca páka alebo volič prevodovky PDK a aj jeho okolie na stredovom tuneli. Čierne je tiež pozadie prístrojov a samozrejme aj čiastočne kožené čalúnenie sedadiel a znaky Porsche kvapiek v hlavových opierkach. Na želanie je dostupné aj celokožené čalúnenie. Výnimočnosť a poradové číslo tejto limitovanej edície ukazuje špeciálna plaketa umiestnená na veku odkladacej priehradky pred spolujazdcom.

Súčasťou štandardnej výbavy je napríklad veterná clona, samočinne zatmavitelná vonkajšie a vnútorné spätné zrkadlá, dažďový senzor, tempomat a automatická klimatizácia. Ďalšiu sériovú výbavu predstavuje Porsche Communication Management (PCM) vrátane navigačného modulu, univerzálne rozhranie pre pripojenie externých hudobných prehrávačov či príprava pre pripojenie mobilného telefónu. Príkladnú produkciu zvuku zabezpečuje paket Sound Plus. So zábavou za volantom aj pri jazde v noci sú pripravené pomôcť dynamické natáčacie bi-xenónové svetlomety s LED dennými svetlami. Model Boxster S Black Edition možno ďalej individualizovať podľa vlastných požiadaviek. Pripravené sú napríklad keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), adaptívne tlmiče PASM (Porsche Active Suspension Management) či adaptívne športové sedadlá s pamäťovou funkciou.

Podvozok Boxster S Black Edition má jednoznačné naladenie, v ktorom hrá prím športovosť. Dynamické schopnosti okrem toho zlepšujú aj pneumatiky s rozmermi 235/35 ZR 19 vpredu a 265/35 ZR 19 vzadu, obuté na mimoriadne ľahkých kolesách s desaťúčovým dizajnom, ktoré sú známe aj z modelu Boxster Spyder. Pred zadnou nápravou vozidla Boxster S Black Edition je umiestnený šesťvalec s objemom 3,4 litra a priamym vstrekovaním paliva. Má výkon 320 k, čo je o 10 k viac ako v modeli Boxster S. Najvyššieho výkon dosahuje pri 7200 1/min, zatiaľ čo motor modelu Boxster S pri 6400 1/min. O 10 Nm zvýšená najvyššia hodnota krútiaceho momentu dosahuje teraz 370 Nm pri 4750 1/min.

Boxster S Black Edition podčiarkuje svoje vrcholné postavenie vo svojej modelovej rade tiež suverénnymi jazdnými výkonmi. V kombinácii so štandardne dodávanou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou dokáže z pokoja na 100 km / h zrýchliť počas 5,2 s, čo je o desatinu sekundy rýchlejšie ako model Boxster S. Najvyššia rýchlosť 276 km / h vrcholnej edície tejto série prekonáva model Boxster S o dva kilometre v hodine. Len v spotrebe paliva nedošlo u tohto športového vozidla ku
zmene: na 100 km Boxster S Black Edition spotrebuje v normovanom cykle Nefza rovnako paliva ako Boxster S – 9,8 l.

Pre ďalšie zvýšenie dynamiky a zníženie nákladov na palivo, možno Boxster S Black Edition alternatívne vybaviť sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou PDK. Vďaka nej klesne čas potrebný na zrýchlenie z pokoja na 100 km / h na 5,1 s, maximálna rýchlosť činí 274 km / h. Jeden rýchlostný stupeň navyše spolu s inteligentným riadením zmeny rýchlostných stupňov zabezpečili zníženie kombinovanej normovanej spotreby podľa Nefza na 9,4 l/100 km.

Cena modelu Boxster S Black Edition je stanovená na 63 404 € vrátane DPH.

zdroj: porsche.cz


VW so spotrebou 1l/100 km je bližšie k sériovej výrobe3. Február 2011

Dvojmiestne vozidlo z dielne Volkswagenu je vonkajšími rozmermi podobné Polu. Dosiahne rýchlosť 160 kilometrov za hodinu a spotrebuje menej ako liter nafty na sto kilometrov.
Volkswagen si predčasom dal záväzok, že v roku 2013 spustí hromadnú produkciu automobilu so spotrebou približne jeden liter paliva na sto kilometrov. V roku 2002 predstavil prototyp 1-Litre, v roku 2009 podstatne civilizovanejší model L1 a včera na Qatar Motor Show debutovala štúdia VW XL1, ktorá myšlienku „litrového“ auta posúva opäť bližšie k realite.

Pripomína „bežné“ auto
Dvojmiestne vozidlo je vonkajšími rozmermi podobné Polu – s výnimkou výšky dosahujúcej iba 1156 mm. Tvary karosérie vyrobenej z kompozitového plastu vystuženého uhlíkovými vláknami boli podriadené aerodynamike. Dokonca chýbajú aj vonkajšie spätné zrkadlá, ktoré nahradili malé kamery. Súčiniteľ odporu vzduchu má hodnotu iba 0,186.

V porovnaní s predchádzajúcimi prototypmi sa najväčšie zmeny udiali v interiéri. Dvaja cestujúci už nemusia sedieť za sebou, ale tradične vedľa seba. Jednoduchá palubná doska evokuje „normálne“ auto. Viacero ovládačov konštruktéri prebrali z rôznych sériových modelov Volkswagen. Nekonvenčný je prístup do kabíny, prostredníctvom dvojice vyklápajúcich sa dverí.

Plug-in hybrid
Celé poháňacie ústrojenstvo sa ukrýva za chrbtami cestujúcich. Tvorí ho dvojvalcový turbodiesel s objemom 0,8 litra. Tento agregát bol odvodený od sériovo montovaného motora 1,6 TDI. Dosahuje výkon 35 kW (48 k) a 120 Nm krútiaceho momentu.

Ďalších 20 kW (27 k) a 100 Nm pridáva elektromotor, umiestnený medzi vznetovou poháňacou jednotkou a sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG. Agregáty sú schopné krátkodobo vyprodukovať spoločný krútiaci moment 140 Nm. Ten sa prenáša na zadné kolesá.

Elektromotor je napájaný z lítiovo-iónových článkov. Dobíja ich spaľovací motor, funkcia rekuperácie energie alebo externý zdroj elektrickej energie, ku ktorému je auto možné pripojiť.

Za necelý liter na sto kilometrov
VW XL1 je schopný jazdiť aj v čisto elektrickom režime. Bez produkcie emisií prejde najviac 35 kilometrov. Výrobca hovorí o priemernej spotrebe nafty 0,9 l/100 km a emisiách CO2 24 g/km. Dojazd s plnou nádržou a nabitými batériami predstavuje 550 kilometrov.
Vozidlo s hmotnosťou 795 kilogramov zrýchli z pokoja na 100 km/h za 11,9 sekundy a vyvinie najvyššiu rýchlosť 160 km/h.

zdroj: vw.sk


Mercedes CLS 63 AMG- meradlo dizajnu, výkonu a účinnosti2. Február 2011

Nové štvordverové kupé Mercedes-Benz CLS 63 AMG charakterizuje atletický vzhľad a jedinečný dizajn exteriéru a interiéru. Ako prvé vozidlo na svete má sériovo svetlomety LED High Performance s charakteristikou blízkou prírodnému dennému osvetleniu.

S motorom AMG V8 biturbo objemu 5,461 litra (410 kW, 557 k, 800 Nm), 7-stupňovou športovou prevodovkou AMG SPEEDSHIFT MCT a funkciou stop – štart spotrebuje 9,9 litra paliva na 100 kilometrov (podľa NEDC). To je pri zvýšení výkonnostných parametrov oproti predchodcovi zároveň o tretinu (4,6 litra) menšia spotrebu.

Z nuly na 100 km/h pritom zrýchli nové CLS 63 AMG za 4,4 s. Respektíve za 4,3 s pri výkonnejšom variante s rozsiahlou doplnkovou výbavou AMG Performance Package (410 kW, 557 k, 800 Nm), ktorý má zvýšený plniaci tlak z 1,0 na 1,3 bar. Obidva varianty dosahujú maximálnu rýchlosť 250 km/h (elektronicky obmedzenú).

Novinka využíva kombináciu športového podvozka AMG RIDE CONTROL s elektronicky regulovanými tlmičmi a novou prednou nápravou, novo vyvinutým elektromechanickým riadeným AMG so športovými parametrami a na želanie dodávanou vysokovýkonnou kompozitnou keramickou brzdovou sústavou AMG.

K prevencii a znižovaniu následkov dopravných nehôd prispieva v novom CLS viac ako tucet jazdných asistenčných systémov. Novinkou je aktívny asistent mŕtveho uhla a aktívny asistent udržiavania jazdného pruhu.

„Nové CLS 63 AMG pokračuje v histórii úspechov predchádzajúcich modelov CLS 55 AMG a CLS 63 AMG, ktoré očarúvajú zákazníkov po celom svete od roku 2004 – je to jedinečný vysoko výkonný automobil – nastavuje nové latky v dizajne, výkone a efektivite“, zdôrazňuje konateľ spoločnosti Mercedes-AMG Ola Källenius.


Dostal sa už Aston Martin One-77 k svojmu prvému zákazníkovi?1. Február 2011

Po rokoch humbuku a špekulácii sa zdá, že prvý zákazník (séria len 77 kusov!) sa k svojmu vozidlu Aston Martin One-77 už dostal.

Aj keď sa zdá trochu nezvyčajné, aby spoločnosť takúto udalosť neprezentovala podobne ako keď rozoslala oficiálnu správu pri prvej dodávke Aston Martin Rapide. Isté je v tejto chvíli to, že nový Aston Martin One-77 v krásnej čiernej farbe bol videný, kde inde keď nie v Monte Carle, pred Hotelom de Paris. Mohlo by sa tiež jednať o prezentačný model, ale takáto informácia nie je potvrdená a skôr to vyzerá na reálneho majiteľa.

Bez ohľadu na to komu vozidlo patri, superšport Aston Martin One-77 poháňa dvanásťvalec o objeme 7.3 litra, ktorý generuje výkon 760 HP a krútiaci moment 750 Nm. Presné parametre neboli nikdy oficiálne zverejnené, ale predpokladá sa zrýchlenie z 0-100 km/h za 3.5 sekundy a maximálna rýchlosť 355 km/h.

zdroj: worldcarfans.com