Celá séria LaFerrari Aperta sa okamžite vypredala21. Júl 2017

logo ferrari sPredaj luxusných, športových automobilov Ferrari sa zdá byť ako práca snov. Šéf marketingu a obchodu Ferrari Enrico Galliera napr. u limitovanej edície superšportu LaFerrari Aperta jednoducho poslal preferovaným 200 zákazníkom ponuku. Všetci nové auto bez strechy kúpili bez toho aby ho videli, pričom údajne zaplatili cenu 3.9 milióna dolárov (Ferrari cenu oficiálne nepotvrdilo).

Enrico Galliera k tomu povedal: ´´ Máme oveľa väčší dopyt po našich luxusných, športových automobiloch ako môžeme uspokojiť. Preto musíme nastavovať kritéria, ktorých zákazníkov uprednostníme a fakticky odmeníme za vernosť Ferrari. Limitované edície ako LaFerrari Aperta sú darčekom pre našich najlepších zákazníkov.´´

ferrari-laferrari-apertaGalliera hovorí, že najťažšou prácou je odmietnuť bohatých automobilových nadšencov z celého sveta a oznámiť im, že jednoducho na toto Ferrari nemajú nárok, aj keď peniaze by mali.

Podľa posledných informácii sa silný dopyt po luxusných, športových automobiloch Ferrari prejavuje na dlhých čakacích dobách. Súvisí to aj s rozširovaním predaja do celého sveta. Informácie z roku 2016 napr. hovoria, že zákazník, ktorý si v tej dobe objednal model Ferrari 488 GTB, California T alebo GTC4 Lusso T, musí na jeho dodanie čakať až do roku 2018.

Šéf Ferrari Sergio Marchionne sa zaviazal tento problém riešiť, keďže nie je možné aby zákazníka na svoje luxusné, športové auto čakal tri roky. Jedným z riešení by mohlo byť navýšenie produkcie, ktorá sa už v roku 2016 vyšplhala na rekordných 8.014 automobilov.

zdroj: motor1.com